Wilt u van start gaan met een (vergader)tool?
Dan kijk ik samen met u naar de behoeften van uw organisatie. Dit doe ik met behulp van interviews, vaak op een interactieve manier. Zo ontstaat een eerste beeld van het proces binnen uw organisatie. We maken een planning voor de implementatie waarbij we natuurlijk rekening houden met de haalbaarheid en de beschikbare tijd.
Omdat er veel komt kijken om het hele proces ‘van opsteller tot raad’ goed te stroomlijnen, kies ik er vaak voor om te werken aan deelproducten. Zo ziet u snel resultaat.
De implementatie begeleid ik van begin tot eind. En indien nodig train ik de gebruikers.
Werkt u al met een specifieke tool?
En wilt u er nog beter gebruik van maken? Dan inventariseer ik met u welke vragen of knelpunten er liggen en bekijken we samen de mogelijkheden voor een efficiënter proces.
Ik blijf op de hoogte van de nieuwste functionaliteiten en kan adviseren wat voor uw organisatie interessant is. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van dossiers, digitale handtekening en archiveren.
Wilt u ook stap voor stap efficiënter werken en zoekt u hulp bij het kiezen van een tool of de implementatie of optimalisatie ervan? Ik help u graag verder.
Bel of mail mij en we maken een vrijblijvende afspraak. Na ons gesprek weet u wat u van mij kunt verwachten.