Met iBabs stap voor stap op weg naar efficiënter werken
Als vergadertool biedt iBabs uitgebreide mogelijkheden om efficiënt en effectief te vergaderen. Voorbereidingen kosten minder tijd en energie, stukken zijn goed beveiligd en voor alle betrokkenen beschikbaar in de juiste versie.
Daarnaast kan ook het hele proces van de bestuurlijke besluitvorming ondergebracht worden in deze tool en gekoppeld worden aan DMS of zaaksystemen. Door het stroomlijnen van deze activiteiten komt veel tijd en energie vrij voor andere zaken.
Heeft u interesse in iBabs en wilt u ondersteuning bij de implementatie of heeft u de tool al in huis en bent u toe aan verdere verdieping? Of zijn er knelpunten en wilt u deze oplossen? In al deze situaties kan ik u verder helpen.
Ervaring
In de afgelopen jaren heb ik iBabs bij meerdere gemeenten geïmplementeerd. Door deze ruime ervaring heb ik een goed beeld van de mogelijkheden om de bestuurlijke besluitvorming efficiënt in te richten. Ik help u daarbij de juiste keuzes te maken.
Ook heb ik gebruikers op verschillende niveaus getraind. Zowel beginners die nog niet bekend waren met iBabs als ervaren gebruikers die beter gebruik wilden maken van de mogelijkheden die de tool te bieden heeft.
Mijn werkwijze is als volgt
Gaat u van start met iBabs dan kijk ik samen met u naar de behoeften van uw organisatie. Dit doe ik met behulp van interviews, vaak op een interactieve manier. Zo ontstaat een eerste beeld van het proces binnen uw organisatie. We maken een planning voor de implementatie waarbij we ook rekening houden met de haalbaarheid in de beschikbare tijd.
De implementatie begeleid ik van begin tot eind. Ik zorg voor de inrichting in iBabs en train de gebruikers. Natuurlijk blijf ik daarna nog beschikbaar voor het eerste gebruik van de tool. Omdat er veel komt kijken om het hele proces van opsteller tot raad goed te stroomlijnen, kies ik er vaak voor om te werken aan deelproducten. Zo ziet u snel resultaat.
Werkt u al met iBabs en wilt u er nog beter gebruik van maken? Dan inventariseer ik met u welke vragen er liggen en bekijken we samen de mogelijkheden om het efficiënter in te richten. Ook ben ik op de hoogte van de nieuwste functionaliteiten die voor uw organisatie interessant zijn. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van dossiers, digitale handtekening, archiveren. In mijn vervolgtrainingen worden alle gebruikers klaargestoomd voor de volgende stap.
Wilt u ook stap voor stap efficiënter werken met iBabs? Bel of mail mij en we maken een vrijblijvende afspraak. Na ons gesprek weet u wat u van mij in dit proces kunt verwachten.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.